Dostawa

Cennik wysyłki


Zamówienia wysyłane są kurierem InPost lub DPD. Istnieją dwie metody wysyłki: przez paczkomat oraz z dostawą pod wskazany adres.

Przedpłata

Slocare - koszty wysyłki dla przedpłaty

Za pobraniem

Slocare - koszty wysyłki za pobraniem

Dostawa towaru


Podstawowym warunkiem dostawy towaru jest złożenie zamówienia w sklepie www.slocare.pl oraz wybranie sposobu płatności.

Zamówienie, które zostanie złożone do godziny 16:00 będzie zrealizowane najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego, pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się w magazynie. W przeciwnym wypadku termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Warunkiem realizacji wysyłki w podanym terminie dla zamówień z wybraną formą płatności Przelewy24 jest to, iż kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na koncie firmy www.slocare.pl.

Firma kurierska dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku* w godzinach od 8.00 do 16.00. Z tego względu proponujemy Klientom, aby za adres dostawy wyznaczali miejsce, w którym zawsze będzie osoba upoważniona do odbioru przesyłki. Nie możemy dokładnie określić godziny dostawy ponieważ firma kurierska dostarczająca zamówiony towar określa dzień doręczenia. Udostępniamy numer listu przewozowego, dzięki czemu w miejscowym oddziale można zasięgnąć dokładniejszych informacji i umówić się z kurierem na konkretną godzinę (nie dotyczy to paczkomatów).

Wysyłki realizowane są maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W wyjątkowych przypadkach, gdy termin ten mógłby się przedłużyć przekażemy taką informację w wiadomości mailowej.

*Ważne jest dla Nas, aby produkty nie znajdowały się w magazynach kurierskich w weekendy ze względu na nieznane warunki (wilgotność, temperatura). Mogą wpłynąć niekorzystnie na produkty. Z tego powodu realizacja wysyłek odbywa się od poniedziałku do czwartku.

Protokół szkody


Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej odbioru, przy pracowniku firmy kurierskiej.
W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep www.slocare.pl.

Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575.
Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z pracownikiem firmy kurierskiej sprawdzić zawartość. Wtedy odbiorca zamówionego towaru może ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń oraz czy jest zgodny z fakturą. Towar zamówiony przez Klienta jest przez nas sprawdzony i wysyłany bez uszkodzeń i wad.

Zakupiony towar zabezpieczamy w sposób umożliwiający jego dotarcie do odbiorcy w stanie nienaruszonym. Prawidłowo zapakowana przesyłka gwarantuje towar wolny od wad i uszkodzeń. Zapewniamy w pełni bezpieczną dostawę zamówionego towaru.

W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru należy uzupełnić protokół szkody/uszkodzenia, którego link jest pod adresem:

Wypełniony protokół nie gwarantuje uznania reklamacji, dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo opisać stan paczki.
W protokole należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone oraz opisać najmniejsze uszkodzenia, zadrapania czy wgniecenia. Zaznaczenie w protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone, wyklucza pozytywne załatwienie reklamacji w firmie kurierskiej.

Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, również należy uzupełnić protokół szkody/uszkodzenia. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjeździe kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.

Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki powinny być składane w terminie 7 dni roboczych od daty jej otrzymania. Decydujący jest termin otrzymania protokołu szkody. Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską. Bez protokołu szkody nie będzie możliwości złożenia reklamacji.

Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić obsłudze sklepu www.slocare.pl.  W przypadku wypełnienia protokółu, należy przesłać go trybie pilnym do sklepu.



Wszelkie problemy prosimy zgłaszać na adres e-mail:

kontakt@slocare.pl